Saturday, August 23, 2014

ONE HAPPY FAMILY

Assalamualaikum, Salam 1 Malaysia, dan Salam 1 Kent.
Cewaaah hahaha. Semangat.



Okay. Nampak tajuk besar kat atas tu haa? One happy family? Mesti korang tertanya kan, apalah yang happy sangat. Semua orang ada family kot. Semua orang bahgia kot.

Ye ye. Betul tu semua andaian korang. Tapi, sekarang ni aku bukan nak cerita pasal keluarga sedarah sedaging ngan aku. But, person in our life with whom we do not have any blood relation. It is relation of love and affection towards each other. Gituww hahahaha. Semangat lepas habis speech, LOL.

Okay, family kedua lah kira nya ni. Duduk sabah jauh dari family, tak pernah buat aku rasa down even sometimes I do feel that. But, there's this people who always cheer my day here. Dorang ni la ibarat keluarga kedua aku, adik-beradik kedua aku. Walaupun kitorang kenal tak sampai dua bulan pon, aku dah dapat rasa ukhuwah kitorang. Ye lah, sekelas pon bukannya ramai pon, dahtu semua semenanjung. So, dorang lah kengkadang tempat aku tumpang sedih, tumpang gembira. Dan In shaa Allah aku akan tetap bersama dorang sepanjang lima tahun kat sini. In shaa Allah.

Kenapa rasa nak nangis ni? Huwaaa *wipe tears







No comments:

Post a Comment